piątek, 19 października 2012

Aktualka

Dzisiaj aktualka dość późno... albo wcześnie w zależności od tego jak na to spojrzeć
Jestem naprawdę śpiąca więc wybaczcie mi ewentualne błędy. 
Mam do was pewne pytanie, dotyczącą dodatków do Creuscule. 
Powinnam zajmować się nimi na bieżąco, w kolejności w jakiej wychodziły oryginalnie. 
Czy może nadgonić rozdziały, a potem zająć się dodatkami?
Piszcie w komentarzach lub poczekajcie do południa. W tedy zajmę się ankietą.

Crepuscule 18 Download
Crepuscule 19 Download 
Crepuscule 20 Download

2 komentarze:

  1. O, trafiłam tu przez pomyłkę, jednakże takie pomyłki mogą mi się zdarzać częściej. Bardzo mi się tu podoba. :3
    Przejrzałam tylko kilka rozdziałów tej manhwy i muszę przyznać, że mnie zaciekawiła. Dziękuję Ci za jej kontynuowanie, mam nadzieję, że dotrwasz do końca.
    Planujesz może dodać tutaj początkowe rozdziały (osobiście, byłabym za tą opcją) czy trzeba je pobrać ze strony Sheru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy że, komuś spodobało się na mojej stronie.^^
      W najbliższym czasie postaram się dodać poprzednie rozdziały ale ostrzegam moja edycja była wtedy dużo gorsza. ;D
      A jeśli nie chcesz czekać, możesz je przeczytać na:
      http://centrum-mangi.pl/Crepuscule-Yamchi/
      I dziękuje za twój komentarzach, nawet nie wiesz jak mnie zmotywował.

      Usuń