niedziela, 27 stycznia 2013

News

Od dodania ostatniego rozdziału minął prawie miesiąc. Ale nie myślcie sobie że to z lenistwa, no może trochę. xD Nie zamierzam zaprzestać tłumaczenia Crepuscule... jednakże zaistniał mały problem ze skanami - nie mam już z kąt ich brać. Więc na razie skupię się na przetłumaczeniu jak największej liczby rozdziałów, w międzyczasie szukając skanów. W najgorszym wypadku zacznę sama je "robić" ale w tedy czas oczekiwania na jeden rozdział może zwiększyć się nawet do miesiąca. Z tond moja prośba, jeśli jest wśród was osoba która ma na komputerze rozdziały albo wie z kąt mogłabym je pobrać, nich zgłosi się do mnie, będę wdzięczna.  No chyba że ktoś z was byłby skłonny poświęcić trochę swojego czasu i sam zająć się kadrowaniem Crepuscule ze strony naver.com , to ułatwiłoby mi prace. Tak więc, piszcie śmiało! ; )

2 komentarze:

  1. nie ma skanów...? A z jakich ston zwykle bierzesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj brałam z MediaFire, ale ktoś je usunął. Na szczęście znalazłam już inną stronę za skanami, więc rozdział ukażę się jutro albo nawet dzisiaj. ^^

      Usuń