niedziela, 23 czerwca 2013

Aktualka

Historia znowu zaczyna się rozkręcać, a że już nie wiele zostało do wakacji to w następną niedzielę oczekujcie większej aktualki Crepuscule. ^^

Crepuscule 51  Download
Crepuscule 52  Download
Crepuscule 53  Download

 
Poza tym, postanowiłam zacząć tłumaczyć jeszcze jedne projekt. Nie wiem czy się wam spodoba. Właściwie to nie jestem pewna czy w ogóle będę się nim zajmować na stałe, ale tę decyzję pozostawiam w waszych rękach. Dlatego piszcie co o nim sądzicie.

A zagorzali fani Larka i Setz'a nie muszą się martwić, dogonienie angielskiego tłumaczenie Crepuscule jest dla mnie w tej chwili największym priorytetem. xD

DICE: the cube that changes everything 00  Download

1 komentarz:

  1. Czekałam na dwa rozdziały, dostałam trzy! *.* Bardzo dziękuję! Ale zakończone w takim momencie... Szkoda mi Bathory, zdążyłam ją polubić.
    Co do Dice - zapowiada się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń