czwartek, 8 sierpnia 2013

Aktualka

Tak więc powracam do was na chwilę z mojego "wakacyjnego szaleństwa" by przekazać w wasze ręce rozdział DICE. Prawdę mówi przez te upały nie mam na nic siły i jakoś tak straciłam troszkę motywacji do działania po tym jak uświadomiono mi ile błędów można znaleźć w mojej pracy. Ale to nic. ;p Do końca wakacji rozdziały będą się ukazywać bardzo nieregularnie (Nie znasz dania ani godziny xD) Potrzebuję odpoczynku żeby wrócić do was z pełnią sił. A oto i tak będzie ciężko bo nie każdy spędza wakacje na samej zabawie. Miłej lektury. ^^

DICE 01  Download

2 komentarze:

  1. Chciałem wrzucić rozdział na CM, ale są jakieś problemy, więc spróbuje później. Przy okazji zobaczyłem, że na stronie "DICE_ch01_p28" tekst jest nieprzetłumaczony. Mogę pomóc, ale tylko przy korekcie i typesettingu, do czyszczenia nie mam talentu. Jak chcesz, to napisz na GG: 37565886.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zwrócenie uwagi na ten brak. Już jest okay. Prawdę mówiąc jestem pewna że edytowałam tą stronę wcześniej, ale widocznie się nie zapisała. To mnie w sumie nie dziwi bo mój laptop ma skłonności do samoistnego wyłączania się w temp. powyżej 30', no ale cóż.
      Pomoc na pewno by się przydała. Odezwę się gdy znajdę chwilę wolnego czasu. ; )

      Usuń